Plakátkampány
2014 márciusától "Ők is a Maladypét nézik" című interjúsorozatunk keretein belül mutattuk be közönségünknek a színházunk iránt elkötelezett, mindennapi működésünket és projektjeinket nagylelkű felajánlásaikkal segítő, társulatunk életében aktív szerepet is vállaló támogatóinkat. Nélkülük nem jöhetett volna létre a BLG Media Kft. szervezésében megvalósuló "Én is a Maladypét nézem" plakátkampány, amely közel 15 éves működésünk során először teremt lehetőséget arra, hogy színházunk megjelenjen a Deák tér, a Kálvin tér és a Nyugati tér metróállomásainak hirdetőfelületein.
A 2015. október 1. és 31. között zajló brand kampányban – a közvetlen ajánlás és személyesség jegyében – olyan, a Maladype szellemi pártolói köréhez tartozó értékemberek vállalták a megjelenést, mint Törőcsik Mari, a Nemzet Színésze, Kepes András író, médiaszemélyiség, Csepeli György szociálpszichológus, Pásztor Anna, az Anna & the Barbies alapító-énekesnője, Kiss Tibi zenész, a Quimby frontembere, Klein Dávid hegymászó és Huszárik Kata színésznő.
Megtisztelő támogatásukat ezúton is köszönjük!
Babarczy Eszter eszmetörténész, publicista, egyetemi oktató tanulmánya az "Én is a Maladypét" nézem kampányról.